hemma efter träning

nu har jag kommit hem efter träning och har ätit så ja tänkte lägga upp gamla bilder från mammas data, snart blir det svenska hollywood fruar vid nio så jag lägger inte upp alla utan några stycken :)

ute med båten (2007)

jag och Roxy, också 2007

jag michelle och jacob, shit va stort huvud jag har ;o

men coooooolingar !

Albin-08

va ? blek ?! nej vad menar du ??

den här bjuder jag på ^^ ja diggar mina ögonbryn xd (på irland)

jag och michelle- som vanligt på studsmattan ;)

i skolan

conne sarah å jag, nu får de vara nog sålänge för nu har svenska hollywood fruar börjar :d

PUSS Å KRAM


Kommentarer
Postat av: Cornelia Bergman

hetingar ;) när va det ? :D <3333

2010-11-23 @ 16:03:09
URL: http://corneliabergman.blogg.se/
Postat av: Ania

bilden på dej mej och sarah ? ett år sen kanske ?<333

2010-11-23 @ 16:22:51
URL: http://aniakandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0