hemma med sanna

hah ! ja kom på förut att ni inte kanske inte fatta vad jag mena när jag skrev att jag skulle springa, jag skulle springa till bussen för sanna tvinga mej ^^   så jag tog bussen till henne.
så gick vi till ica å köpte godis, sen gick vi hem till sanna så skulle vi ta en buss som gick 50 och så kom vi på att vi behövde gå typ 49 så vi missa den -.-'   sen så gick nästa buss 17:49 å ja ba: den går 17:52  så kom vi dit typ 50 så titta vi på tidtabellen sanna ba ania är du säker på att den gick 52 ? jag ba: ja vadå då ? nej men den gick ju 49 ja ba men helvete.
så sanna ringde sin snälla padre som skjutsade oss till skäggan, nu ligger sanna å nördar spel på min mobil och så väntar vi på att conne ska komma hon ska sova här men inte sanna :)   så då kan jag lägga in resten av bilderna.

ungefär sådär nördig är hon nu också

mysigt va ? ;)



gladaste cheyen

hahah ! dedär gick ju bra (y)

nästa nörd xd


sanna försöker hjälpa mej upp

fin finaste girlsen

nu är conne så ja tror att vi ska umgås lite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0