hos sarah och johnny igen

hejsan, nu är jag i hudik hos sarah och johnny igen med magda och michelle.
vi käka nyss och imorrn tar jag tåget hem, ska bli rätt tråkigt att åka ifrån michelle och dom andra men det ska bli rätt skönt att komma hem igen :D   sen så har min mobil kommit också så jag längtar hem för det också.
jag sover här ikväll sen tar jag tåget vid tre och är hemma typ halv fem tror jag.
idag åkte vi till sundsvall och skulle bada på himlabadet men det var typ 50 meter lång kö utanför satt då kan man förstå hur det är där inne, så vi åkte till en vanlig simhall ;)   men när man är med michelle så blir allt kul.
nu ska dom åka satt jag måste säga hej då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0