jag spöar min ett år äldre kusin bara så alla vet

hejhej, har nyss råkat slå michelle i ansiktet så hon börja blöda :S   hehe skoja ja råka peta min nagel i hennes gom så det börja blöda yttepytte lite.
jajaja, vi har legat här och brottats och jag ägde henne ^^   *stolt or what ?!*   nejmnen imorrn verkar det bli bussfärd till himlabadet.
sveriges största äventyrsbad, coooolt ! tss... nu vill michelle ut och springa men naeeeeeeee.
ja vet inte, har ingen lust även fast det skulle behövas ;P   tänkte skriva nåt mer eftersom att michelle packar ur sina kläder.
btw så har michelle gjort en grupp: "alla vi som vet vad gneken är" haha nu blev nio allt nyfikna va ?! hehe ska gå in på facebook nu.
hare så trevligt xd


Kommentarer
Postat av: Anonym

ring mig ! / conne

2010-11-05 @ 15:51:57
Postat av: Anonym

ania ring

2010-11-05 @ 15:52:07
Postat av: Anonym

riiiiiiiiiiiing , vi ska sova idag !

2010-11-05 @ 15:52:23
Postat av: Anonym

riiiiiiiiiiiing

2010-11-05 @ 15:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0