lördag

hejsan, nu är jag hemma från träningen :)   de va jävligt svårt att gå upp från sängen imorse.
eftersom att vi gick och la oss typ kvart i fyra, jag hade ställt klocka och när det ringde så rörde conne inte en fena -.-'   men jag fick upp henne tillslut.
då va de bara att klä på sej sätta upp håret och äta sen bar det av till träning, programträning ofc ;)   kan dansen vi lärde oss förra gången rätt bra.
så hämta mamma och pappa mej sen när jag kom hem åt ja lunch, billyspizza.
idag hade jag gärna bara suttit på rummet, varit onyttig och vara inne på datan.
men jag ska till conne, men jag antar att de blir rätt lungt också.
smsade henne när jag kom hem, men fick man nåt svar då ? nej.
men de är ändå skönt att inte bara komma hem, stressa i sej lunch duscha och sen gå hemmifrån igen.
så det gör inget att hon inte har svarat, hehe.
snart ska jag duscha men ska först kolla runt lite på bloggar å sådär, typ det vanliga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0