nu satte jag på datan bara för eran skull ^^

hej, nu kom jag precis hem och har verkligen INGEN lust att gå ut med albin :/   jag kom på idag ayy jag hatar snö.
okej det kan va mysigt när man sitter i ett varmt hus men jag är inte så mycket för snö :/   men å andra sidan om det inte hade varit snö så hade man ba fan va tråkigt att det inte är nå snö.
men jag gillar inte att det blåser så mycket, för jag tycker att det är helt okej om det är en decimeter och att det snöar på natten men när det är såhär är det bara jobbigt :d   men det är ju ändå inget jag kan ändra på.
vad ska jag göra idag då ? jag borde städa mitt rum men eftersom att jag inte gjorde det igår heller så vet jag inte om jag kommer göra det idag, jag borde göra spanskaläxan men orkar jag verkligen det när jag egentligen inte vill gå på spanska :/   vi får väl se helt enkelt.
jag får säga hej då så länge för jag ska lägga in del 3 med bilder ;)


Kommentarer
Postat av: Niclasolea

I found all information to be intriguing and motivational. It was meant for me to find this website without even having any intention of looking for subjects in this area.

2011-01-06 @ 19:12:15
URL: http://niclasolea.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0