onsdag

hejsan, idag va det helt okej i skolan vi hade gympa på första lektion och då va våran gympalärare och vikarien sjuka satt vi fick ha dom yngres gympalärare :P   inte för att vi hann göra så mycket men de va väl helt okej.
dagen flöt på, och dagens roliga va när pelle hade lämnat sin ryggsäck och jag och conne rota i den och hitta en axe burk/flaska, så satt olle och spela på fannys ipod så jag och conne sruta axe i hans nacke ^^   asså fyfan va vi garva.
så spruta han på först conne sen mej så kom det över hela mina händer och hela ryggen, satt jag gick runt och lukta kille -.-'   okej inte för att det äckligt men ändå.
efter skolan gick jag hem åt mellis och ut med abbe sen gick jag hem till conne för att ta reda på fakta om abborrar, vi ska göra det på NO:n xd    okej de va jag och conne som valde det men ändå.
så kom jag hem för ett tag sen, tog av mej min nya cardigan så såg jag att de va hål på ryggen så det var bara att skicka tillbaka den.
nu ska jag fortsätta lyssna på min love...
ha en trevlig kväll, P U S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0