överskrift...

nu har jag precis varit ute med albin, höll på att kissa på mej när jag skulle gå ner för trappen och spottade så gick jag på is så jag höll på att ramla xd   de händer alltid mej eller ja inte att jag ramlar när jag spottar men när jag ska göra nåt så håller jag på att ramla eller så.
det blåste så mycket så jag höll på att flyga bort, å tänk då albin liksom tur att jag hade koppel på han xd   sen precis när jag kom så tänkte jag på killen i hackstaspåret de va tur att jag kom på det precis när jag kom hem för det är ju kolsvart ute och så gick jag själv förutom albin men om det skulle komma nån tror jag inte att han skulle göra mycket till skada.
orkar inte sätta på mammas data just nu för den är såååååååå seg så del 2 på gammla bilderna får komma lite senare ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0