på soffan

hej, nu är jag hemma :)   såg ni mitt och sannas krig på facebook ? det började med att hedda hade massa fula bilder på sanna på sin kamera så vi gick in på hennes blogg och satte in en header med dom bilderna och då la sanna ut nio bilder på mig på facebook medans jag la in 45 bilder på henne.
då började kriget alltså, fyfan va jag och hedda garva medans sanna tyckte att de va fusk för att jag hade bilder från heddas data ^^   då gick sanna in på min facebook och tog bort bilderna som jag hade lagt ut på henne och satte in en as ful profilbild på mej och sen hade hon satt in en bild på mej som header.
herre vilket krig det blev, jag tyckte bara att de va kul medans sanna blev sur xd   shit va jag och hedda garva asså.
men sen tröttna jag och vi gjorde fred, hah men aja kom hem nyligen iaf och är hur trött som helst.
vi höres later.

men heting hedda...


Kommentarer
Postat av: sannamessing

nej jag va inte sur det va du som blev sur ju !

2010-11-28 @ 18:44:37
URL: http://sa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0