pluggat

nu har jag pluggat klart, conne va här till typ sex och plugga också men när vi pluggar tillsammans så blir det inte så mycke av ;)   förutom när de är prov.
imorrn är det nämligen matteprov, undra om det kommer gå bra ? skulle inte tro de ! aja jag kan ju göra mitt bästa iaf ^^   lät som en vuxen där.
just nu pratar jag med folk på msn så ska väl fortsätta me de antar jag, och sen de vanliga: gå in på facebook ;P   kul va ? njaee.
ja men jag får väl försöka blogga nåt mer idag iaf, det blir bra de.
aja kul tjej, eller inte...
nejmen då får man väl bjuda på en bild istället då !


eller två...

(bilden på michelle går inte att lägga upp)
MEN HÅLLER NI INTE MED OM ATT JAG HAR VÄRLDENS SÖTASTE KUSINER !
bilderna är iofs tagna för typ fem år sen men ändå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0