sitter på tåget

nu sitter jag på tåget, är hemma om typ två timmar (y)   skönt att man har datan.
har inte så mycket att berätta men vi gick till hudik idag iaf och de va rätt slönt att va ute för det har ju inte hänt så mycket den här veckan, menmen :P   vill bara vara hemma nu.
conne har kommenterat typ tjugo kommentarer om att jag ska komma hem men så kan vi ändå inte träffas, imorron händer väl inte så mycket...   ska hålla på med nya mobilen iaf.
nämen jag har inte nå mer att säga.
Nu går det inte att ladda ypp fotot jag tänkte lägga in, juste sarah blev helt överlycklig idag för jag skulle sälja min ipod och då tyckte hon att jag skulle sälja den till henne men mamma tyckte att jag skulle ge den till henne satt hon fick den och hon ba hoppa runt i hela lägenheten å sa hela tiden till mej och angelica: asså om ni vill kan ni få låna min ipod för då ligger den där på hyllan ;)   hahaha söt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0