ska strax duscha

nu sitter jag i soffan med träningskläder och har varit på träning, eller a träningen va slut åtta men jag har försökt förstå mej på itunes i typ en halvtimme nu ;P   menmen.
ja jag kan ju berätta vad jag gjorde igår eftersom det va sjukt dålig uppdatering igår, efter att vi varit på loppisen åkte jag hem till janine och mamma åkte och gjorde naglar sen kom hon vid halv fem och hämta mej då åkte jag till paveljongen där thindra och en kompis hade kalas ;)   då hjälpte jag till lite sen gick vi hem till conne och titta på the last song.
sjukt sorglig film, men jag grina inte ^^   jag brukade alltid göra det förut.
a sen gick jag hem vid halv tio tio, så gick jag och la mej ganska direkt.
hade tänkt att blogga då från iphonen men då funka inte surfen helt plötsligt, så jag ick lite dåligt samvete men jag kunde ju inte gått upp bara för att säga att jag skulle gå och lägga mej så de va ändå ingen idè.
idag gick jag och conne hem till mej och plugga eftersom att vi har två prov den här veckan, sen gick hon hem vid sex och då städa jag min garderob eftersom att en viss cornelia hade titta lite på mina kläder.
sen va det bara att skynda på med träningskläder och åka, träningen gick bra tills att jag skulle göra kullerbytta och knocka näsan med knät och inte sträckte på benen när jag gjorde handvolt och landa på svanskotan.
men det gick bra förutom att jag hade väääääääldigt ont i näsan och ont i svanskotan när jag satte mej ner, hehe...
men nu känns det bättre och det ska bli skönt att ta en dusch eftersom att det va minst 10 grader idag i våra klassrum, så man var ju rätt frusen.
Nu blev det ett satsarinlägg men kändes som att det behövdes eftersom det va ett tag sen jag skrev mycke.
har tyvärr bara gamla bilder från förra helgen men det är ju bättre än inget.

nila blev skit sur på mej och michelle när vi garva ihjäl oss åt att nila kunde gå ut i splitt xd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0