söndag

hejhej, idag åkte jag med mamma till centrum för att kolla mina skor eftersom att mina uggs inte klarar av vädret vi har just nu -.-'   så vi hitta ett par stövlar som går ungefär under knäna och är svarta och lite skrynkliga.

såhär ser dom ut :)


nu snart ska vi åka och köpa hämtmat och hyra film, känns rätt mysigt när det är piss väder och man känner sej väldigt trött.
men först ska jag lägga in bilderna jag och sanna tog på vägen till bussen och med webb cameran.

ja lovar vi är inte sådär bleka, utan jag har redigerat bilden ;)

lite cool bild den här tycker jag :D










Nu orkar ja inte lägga upp fler så ni får nöja er så länge ;d

PUSS PÅ STJÄRTEN


Kommentarer
Postat av: conne

döööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö

2010-11-22 @ 20:15:02
URL: http://corneliabergman.blogg.se/
Postat av: Ania

hehe ;)<3

2010-11-22 @ 20:43:41
URL: http://aniakandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0