Åkte till en saknad hedda i ett par timmar

aa hedda smsa mej och kolla ifall jag ville göra nåt, självklart ville jag de :)   vi va väl mest inne på datan och hedda fick damp och lite sådär.
hedda va så himla snäll och gjorde en header till mej, väldigt enkel men så himla fin ;)   blev JÄTTE nöjd.
tack så jätte mycke, nu har jag varit hemma en stund kom hem typ tolv och så kom jag på att jag har uppvisning imorrn :P   så det var bara att leta upp kläder och mamma gjorde coucous och jag har lite sallad och sådär.
Kvällens fråga: vart tar stjärnfallen vägen när dom har fallit ?   hedda såg ett stjärnfall och då fråga jag vart dom tog vägen, hon ba: det var en bra fråga ?   de va lite kul satt var tvungen att fråga ifall det är nån som vet.
nu måste jag nog gå och lägga mej satt jag har mycke energi tills imorrn så jag kan hejja på alla trötta springare som kommer i mål, natti natti.


den här låten spela hedda säkert tio gånger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0