äter godis (y)

shaaaaaaa, idag skulle jag ha slutat tio över tre -.-'   men vi hade mattediagnos och man fick gå när man var klar.
okej jag blev väl klar kvart i men då var jag ju hemma tio över tre ist, då följde jag med mamma till centrum för vi skulle köpa nåt till liam :)   han fyllde ju 1 igår ! stora killen.
jag skulle egentligen varit med mamma och pappa på deras present men jag köpte en egen grej istället, kändes så snålt :P   a sen betalade mamma mitt godis.
haha de där lät lite konstigt men jag får mitt barnbidrag och gidiset gick på typ 40 spänn satt jag tjäna ju på det, aja skit samma ni fattar säkert inte och de va helt ointressant ;)   ikväll bli det ju att bara va hemma som sa men det bli ingen sovmorgon imorrn inte.
måste upp nio eller nåt för pirates ska på uppvisning i solna, ska bli as kul och vi ska stå och heja och göra förra programmet för några som springer ett lopp.
så ska vara på stationen 10, men det är ju inte så farligt å gå upp 9 jag tycker att det är värre å gå upp typ sju så det slipper man ju gärna.
hoppas ni får en jätte mysig eller jätte rolig fredag, KRAM♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0