ätit glass (y)

a nu har jag käkat, eller de va för typ en timme sen :)   sen tog jag lite glass också.
skit samma det var väl onödigt att skriva men jag sa ju att jag skulle visa vad jag beställde, så kan ju göra de ;P   just jag sa aldrig va jag köpte i täby i fredags.
en vanlig svart dunjacka, en mössa och då fick jag en till på köpet :d   och ett par uggs.
kan visa nån annan gång, a juste sen beställde jag och mamma en varsin iphone och den skulle tydligen komma och typ tre fyra veckor men jag tycker att den ska komma nu i veckan.
aja aja aja nu ska jag visa kläderna för tionde gången, hehe.

Leggins.

Bh.

Och en helt vanlig cardigan, tänkte att det kunde va skönt å ha eller nåt (?)

nu hoppas jag inte att jag blir frisk tills imorrn för jag inte har pluggat till spanskan :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0