börjar bli trött

har gått och lagt mej rätt sent nu på sistone, försöker intala mamma att vi ska titta på desperate :/   går väl sådär kan jag väl säga.
nästa fredag smäller det  ! då åker vi till sarah, johnny och nila :)   gud va jag har saknat dom.
sen på lördan hjälper vi dom att flytta till hudiksvall, och sen åker vi till peter och magda på kvällen och sover där (y)   så åker mamma och pappa hem på söndagen och då sover jag kvar hos antingen sarah och johnny eller peter och magda.
om du läser det här magda så förväntar jag mej inte bara utan michelle sa att det var okej, hahaha ville bara säga det eftersom jag bara har pratat med mamma och michelle om det här.
så jag vet inte om det är okej ifall jag sover hos nån av dom, a juste michelle är ju inte ens hemma den helgen den jäveln.
men det är därför jag stannar kvar när päronen åker hem för då är det ju lov (tror jag ?).
så då är jag där uppe, ska bli hur mysigt som helst och har saknat den där skruffen.
hah ! hennes nya smeknamn.
men nu stannar jag bara upp hela tiden satt jag ska fortsätta kolla på berg flyttar in.
aja shaaaaaaa då.


theres gonna be one less only girl...

Kommentarer
Postat av: sarah

ja guuuud va mysigt att ¨få träffa er, och du vet att du kan sova hos oss huuuuur många nätter du vill :D fast jag förstår att du vill vara me michelle såklart :D men bah såru vet lixom. Puss love you <3 / Storasyster

2010-10-22 @ 16:55:00
URL: http://marybusteed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0