Dagen:

hejsaaaan, idag var det ovanligt jobbigt att gå upp -.-'   hatar när klockan ringer och man vill bara låtsas att man inte hörde och somna om och vakna när dagen är slut.
men jag kände att jag inte kunde gör det för att jag hade varit sjuk, och dessutom så är det ju så mörkt vid sju på morgonen satt då är de ju ännu svårare :/   men det är ju egentligen ett ilands problem.
har ju iaf en säng att sova i några timmar, hehe xp   det jobbiga imorse var bara att jag hade så satans ont i ryggen och har fortfarande.
men men man blir ju pigg så fort man gått upp, jag iaf.
så jag klädde på mej, sminka mej åt och stack till skolan.
helt vanlig dag, en lektion sen andra lektionen så gick jag å conne hem till henne för vi skulle söka fakta och datorerna funka inte satt vi åt lunch hos henne också.
sen va det tillbaka till skolan, ha lite lektioner sen hem och åt sen gick med albin till conne för hade glömt min mobil.
smart som vanligt, sen när jag kom hem va de bara in på datan och aa här har jag suttit resten av dan.
ikväll donken (ovanligt...) hah... börjar lägga på sej lite här.
nej men nu får ni gå in på nåt annat innan ni somnar, pussÅkram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0