Förlåt !

hejhej, förlåt för att jag inte har bloggar på hela dan :/ men mamma och pappa åkte härifrån vid halv fem. sen har vi tittat på fem filmer, ätit en massa och så :) så jag har inte haft tillfälle till att blogga. Har varit ganska skönt att inte behövd använda en dator (bloggar just nu på ipoden) snart tror jag att vi ska gå och lägga oss, sover i Jacobs rum :)men imorron kommer en saknad Michelle hem ! Så det bli myys. nu får jag nog säga god natt för att batteriet snart tar slut, men hoppas att magda hittar data sladden imorrn. Så då hörs vi mer imorrn, och glöm inte att ställa fram klockan en timme. Eller tillbaka kanske ? Hehe ja vet inte men tror att det är fram. Aka vi hörs imorrn iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0