fortfarande ont i halsen

shenare, igår efter maten gick jag och sanna ut en stund sen gick vi hem till till conne och sen somna sanna på connes soffa typ halv elva elva :P    så hon fick sova kvar där för connes föräldrar hade gått hem till mej så då kom dom och mina förädrar vid typ tolv till conne jag var svin trött så vid typ ett slumra jag till sen vakna och så gick vi hem typ en timme efter.
men aja gårdagen lämnar vi för idag sover conne här, men snart ska jag på träning men ska inte träna för jag har fortfarande ont i halsen och magen :/   efter träningen ska jag och conne typ förbi ica och köpa lite gott.
så det blir myskväll här ikväll, myspys (y)   vi hörs sen.
PUUUUUUSS♥

En av bilderna från igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0