gick ut iaf :P

ja som ni ser så fick jag med mej fanny, hon hade bara sovit dåligt senaste dagarna så hon kände sej inte så bra men nu hade hon vilat mycke oxh skulle ändå på träning sat hon kunde följa med :)   gick ju med stavar.
och då var det en an dom som man inte kunde skruva fast i vilken höjd man ville ha dom satt jag tejpa dom men varje gång jag gick emot marken med den så åkte den ju hela tiden ner satt jag gav upp, gick ju ändå i fannys takt ;)   sen gjorde jag lite armhävningar och sånt när jag kom hem sat det gjorde ju lite iaf.
sitter just nu och chattar på msn, ska dricka te och äta en banan :]   ikväll blir det dp.
fast jag och mamma kollar på datan för vi har inte femman och trean, tröttsamt jag vet...
ses imorrn, för nu sitter jag i myskläder och kommer nog göra det resten av kvällen.
Kyssar / Ania♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0