helt slut

nu har jag precis kommit hem, helt slut i hela kroppen -.-'   massa 3 åringar som sprang runt.
va där i tre timmar, fast det var tre olika grupper typ gympa grupper :)   vissa va as gulliga och försökte verkligen och vissa kunde inte ens titta frammåt.
men a man kan ju inte förvänta sej så mycke av 3 och 4 åringar, ikväll skulle jag ha sovit med conne men tror inte att jag orkar :/   SÅ CONNE OM DU SER DET HÄR, RING MEJ.
snart ska jag väl duscha, och dricka herregud har inte druckit på hur länge som helst.

guuud vilken sommrig bild ! saknar sommaren som tusan, men det blir iaf tjejmiddag hos ella imorrn så måste till centrum och köpa nåt.
har ingen aning om vad men men får väl hitta nåt kul i centrum eller så, ha det mys.
seeees ! / Ania


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0