helt slut....

hejsan hoppsan, kom nyss hem -.-'   först tog jag bussen till centrum halv fyra sen gick jag och köpte en yougurt sen tog ja bussen mot norrtälje och hoppa av i skånsta.
kom fram tjugo över fyra, då gick jag väldigt långsamt och prata i telen med sanna :)   så då hade jag lite roligare för jag skulle träna sailors fem och så regna det satt hade ingen lust att stå i en halvtimme och vänta.
a det gick bra på deras träning var bara lite pinsamt när dom skulle bygga och man inte riktigt kunde förklara hur dom skulle göra för dom är helt nybörjare eller dom flesta iaf, och sen satt några föräldrar och titta och då ville man ju inte göra fel men dom kom efter och berömde mej satt de va ju kul ;)   vet inte iall jag orkar göra det varenda gång för så kul va det inte men om en månad eller så så har dom lärt sej lite mer och då kanske det är lite lättare.
aja skit samma sen åkte jag med elin till min träning som var i bergahallen, och det gick bra :P   byggde och sådär.
imorrn är det fredag igen ?   herregud va veckan har gått, och va skönt ^^   missar typ två lektioner för att jag ska till tandläkaren.
sånt gillas här från min sida, haha ! aja nu ska jag hoppa in i duschen så vi hörs sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0