hemma idag -.-'

hej, blev hemma idag pågrund av att jag knappt kan gå och mamma och pappa tyckte att det var bättre att jag var hemma å vilade då :/   för en gångs skull hade jag lust att gå till skolan fast jag hade inte kunnat ta mej till skolan på nåt sätt iof.
imorse hade jag inte så jätte ont, men ju mer jag gick så gjorde det ondare satt det var nästan ingen idé.
å gud va mysigt att det har börjat snöa, fast bara när det är så här lite snö :)   det får inte va en halvmeter snö och snöstorm för då är det inte kul.

JAG VILL HA EN SYSTEMKAMERA !

här försöker man va lite proffsig, lyckades inte så bra :/

jag och albin ute på promenaden :)

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0