hos conne

sitter just nu hos conny, tog med mej min data för hon ska fixa spotify till min data för jag pallar inte ha min morsas :)   snällt av henne.
nu håller jag på att säga massa låtar från min spellista så hon ska ta till sin, haha kul liv vi har liksom ^^   hon säger att vi ska lana men ja vet inte.
ska hem sen får vi åker tolv imorrn och så ska vi till mörby för mamma och pappa ska till banken och då sa mamma att jag kunde gå i mörby satt då ska jag köpa lösnaglar, vill ha det på lov för jag kan inte ha det när det är träningar och sånt satt då passar jag på när det är lov ;)   smart va ?.
tar med mej datan imorrn så jag kan sitta i typ en timme i bilen och hålla på med den sen när jag åker tåget hem så har jag nåt att göra, aa de va det jag har att säga.
vet inte när jag går hem men inte så tidigt antar jag, kan ju sova ut .
HÄÄÄÄÄRLIGT !
Enjoy the loooov :D

fick bli en gullig bild på min systerdotter för att jag får mysa med den lilla söta flickan imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0