im back

sha, tog kanske mer än en timme för jag var tvungen att ladda mobilen lite för att jag skulle lyssna på musik :)   orkade inte leta efter ipoden.
det gick bra förutom när jag skulle ta en genväg, så gick jag med musik och fick den där känslan som det är typ på tv när tjejer går i skogen och inte hör nåt och att det kommer en pedofil eller liknande >.<   och när jag tog ur musiken så hörde jag ett visslande.
och michelle har berättat att björnar låter så när dom typ känner sej hotade eller nåt, satt jag blev ju livrädd i tappade bort stigen ^^   låter skit töntigt nu när jag berättar det men då gick jag tillbaka iaf.
det var säkert en fågel men när jag är själv så inbillar jag mej sånt där, sen fortsatte jag ju att gå fast inte genvägen.
direkt när vi kom hem satte jag albin i duschen för att han blev så smutsig, så när han var klar så fick pappa torka honom så att jag också kunde duscha.
snart kommer väl mamma hem och då ska jag säga att jag ska betala 25 :- för att titta på desperate housewives, kan inte hålla mej till när vi nu annars skulle tittat på de.
men nu ska jag göra lite hoppövningar, när jag fortfarande är lite varm.
Bye Bye !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0