lördag kväll

godkväll, päronen stannade hemma :P   (förstog nästan det) så vi äter lite godare middag hemma istället.
åt nyss förrätt, blir väl altså middag om en timme -.-'   börjar bli väldigt hungrig.
ikväll kanske jag är med hedda och conne, fråga conne precis så vi får väl se :)   börjar vänja mej vid min nya frisyr också.
lite roligare än en lång lugg, som man inte kan göra nånting med :/   nu känner jag mej finare bara jag plattar håret lite.
bla bla bla, ointressant på hög nivå.
ska se om jag år nåt svar av conne då, tror inte det blir så mycket mer bloggning ikväll.

Tittade igenom gammla youcam bilder, hitta några snygga på mej och mamma...


haha snyyyyyggt xd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0