lördag

nu är lördagen här igen, och imorgon är det söndag och då är helgen slut :'/   nej men jag längtar faktist tills imorrn för då ska jag och mamma till IKEA.
sitter och har lite ångest för att jag klippte av min lugg, känns som att jag ser ut att vara två år yngre för att jag alltid hade såhär när jag var var mindre :P   men det finns inte så mycke att göra.
bara låta den växa ut, nyss åkte vi och lämna janine hemma och gud va mammas nya bil är skön ^^   nu snart åker natta också.
ikväll ska mamma och pappa fira 17 år tillsammans, mamma vill att jag ska följa med men jag vet inte om jag orkar och det är ju dom som ska fira.
så om nån har lust så kan den komma förbi, för jag blir nog själv ikväll.
See you later, aligator.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0