nu ska jag reta michelle ^^

shena, kom hem för ett tag sen :)   fast det tog ett tag för jag var så in i h*lvete klantig så jag lyckades göra satt jag fick en blödning i svanskotan.
dessutom så är det träning idag och jag har varit borta från två redan + att det är läger på lördag och nu när jag är frisk igen så gör jag illa mej, det gör ont när jag går, sätter mej eller tar långa steg :/   lyckat.
aja får väl se om det blir bättre, tvivlar men man kan ju alltid hoppas :/   ska nog till träningen iaf för det känns som att jag inte har varit där på jätte länge och missat jätte många träningar.
har ätit och tittar lite halft på tv, sen lyssnar jag ju såklart på min pojkvänns låtar.
hah ! jag tror att michelle hatar honom det va därför jag valde rubriken, ↑   hoppas att jag inte behöver gå ut med albin då kommer det ta en timme.
aja vi hörs väl sen antar jag, hugsNkisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0