onsdag

inlägget imorse kanske var lite mysko men det gick bara att göra en överskrift på jonnas ipod, så det är ju bättre än inget :)   efter skolan idag gick jag och anny hem till mej och gick ut med albin sen börja vi gå till henne sen kom hennes mamma efter typ halva vägen satt då fick vi skjuts.
vi va inne på henne data, prata som ett par höns som vanligt och måla naglarna (y)   sen skulle hon på träning satt då fick jag skjuts igen.
lat som man är, hehe ;p   när jag kom hem hämtade jag bara heddas högtalare till ipoden och albin sen gick jag och mötte henne för hon ville ha dom med sej när hon åker utomlands.
den jäveln åker inatt, helvete va härligt att åka utomlands nu när det är som varmast.
fast det blir ju bara ännu jobbigare när hon kommer tillbaka för då känns det ju bara som att det är kallare, vilka problem man kan ha.
när jag kom hem så gjorde jag typ inget, åt typ.
nu ska jag bara kolla lite snabbt på facebook sen måste jag gå ut till mamma och kolla på binde söker fru, fatta va desperat man är om man är med ett program för att få en tjej/kille.
sitter här och fnittrar inombords...
kul humor förövrigt, nej nu börja det här spåra ut.
tror att det bli ett mer inlägg innan jag går och lägger mej iaf, tur för er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0