ont i fötterna...

har kommit hem nu efter en mysig kväll, först hade jag ju träning imorse sen åkte jag hem å duscha :)   sen drog jag till conne och hedda va där också.
fixa oss och sådär sen fick vi skjuts av connes pappa, gulligt ;)   jag hedda och conne då såklart.
åt kött och potatisgrattäng, sen gick vi ut i säkert två timmar -.-'   jag hade bara nylånstrumpbyxor så frös häcken av mej plus att jag hade klackar så fick liiite ont i fötterna.
därav rubriken, men iaf vi fick skjuts hem av mange också eller till conne och vi hämta våra grejer sen körde han oss till mej så nu sitter vi och myser i min säng.
har massa bilder så njuuuuuut !


inte så roligt bild men men






thea tejpade på sannas ögonlock ! stackarn !








haha lisa ^^

bitch blick ?!

KOLLA SANNAS LOCKIGA HÅR, tror aldrig hon har visats sej sådär xd


nu ska vi försöka att inte slå ihjäl varandra när vi ska välja låt
Kyyyyss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0