ont :S

hej, jag måste bara få klaga lite -.-'   hur lyckas jag alltid få det värsta ?.
okej jag har aldrig brutigt nåt men sist jag gjorde illa mej rejält, det var typ två dagar innan sm :/   vet inte hur jag lyckas.
då fick jag iaf muskelbristning, vad är det liksom ! muskeln gick typ sönder ? och nu har jag en blödning i svanskotan.
och om två dagar har jag nåt speciellt med cheer igen, men sist blev det ju bra samma dag jag skulle tävla så det gick ju bra iaf :P   så om jag har samma tur som sist så kommer jag bli bra.
HELT onödigt inlägg, i know men har pratat lite med pappa och det verkar som att han tycker jätte synd om mej.
tss... gulligt, vi åker om en kvart tror jag.
men kommer somsagt inte va me.

Bye Bye

Haha jag diggar  youcam ^^


Kommentarer
Postat av: storasyster

hur lyckas du? haha

nää men jag tycker synd om dig faktiskt, så typiskt att de hände just nu när ni ska ha läger å allt!

PUSS

2010-10-22 @ 16:56:39
URL: http://marybusteed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0