sanna kommer snart

idag hade vi håltimme, så jag och massa andra åkte hem till fanny :)   orkade inte vara i skolan och inte göra nåt i typ en timme.
sluta halv tre, och snna kommer typ halv fyra ;)   sen ska hon, jag och hedda kolla på desperate hos conne.
fast conne har redan sett de, på youtube -.-'   aja hon är som hon är.
hon hade kommenterat att jag typ inte hade lagt upp några bilder på henne från i lördags så då kan jag va snäll och lägga in några fler, men dom va inte så snygga så jag trodde att hon inte ville att jag skulle lägga in dom men som hon vill :P   sanna äter middag hos mej också.
vi ska väl laga nåt smaskigt för mina päron kommer inte hem förens senare, aja det var ju kul :d   vi hörs sen.



usch mitt hår...


ska fortsätta lyssna på musik nu ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0