shena

shenare, nu har jag fixat klart i mitt rum (nästan) har vridit sängen, satt in nya bokhyllan och städat undan lite så nu ser det lite mysigare ut :)   saknas bara nya lister en ny garderob och slänga lite grejer.
kommer bli super fint här sen, känns som att rummet blev större på nåt sätt :S   vad ska jag göra nu då ? va inne på datan antar jag.
Såhär blev det iaf men tänk på att det inte är helt klart och så saknas det lite grejer : ↓

ja det är ju sämst bildkvalitet men det får ni leva med för det är taget med datan...

a här var det ju inte så stor skillnad och man ser inte så mycket men jag orkar inte hämta kameran men jag har en ny lampa en tvättkorg och så :P

och en nöjd Ania :)

orkar inte ställa mej upp och fota hur sängen står men om man har varit i mitt rum så kan man räkna ut hur det står :D

är det nåt bra på tv idag ? aja vi får se men vi får se om det blir nå mer bloggning
Pussar !!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0