torsdag

nu har conne gått hem, hon skulle äta och då gick jag med albin :)   jaha vad var det jag skulle säga då ?
jo juste trodde jag skulle på träning idag men nu för nån minut sen så ringde mamma och sa att jag inte skulle det, för hon hade sagt det till tränarna osv -.-'   hade velat komma dit iaf.
menmen det hade blivit ett missförstånd, det känns så dåligt för jag har inte varit där på jätte länge och nu ska jag inte va hemma på hela lovet så jag kan inte komma då heller :(   guuud va tråkigt.
ikväll kanske jag är hos conne, eller jag kommer nog va med henne på kvällen men hon ville sova och det beror på när vi åker imorrn.
skulle vilja åka till täby, men det hinner vi säkert inte imorrn.
får smsa mamma och fråga när vi ska åka, babbel babbel babbel.
Ska sluta snacka eller a skriva, satt ni får en låt ist.
Visst är jag snäll ?^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0