tröööött

jag sov hos conne igår iallafall, hon kom hem vid elva men åkte dit allafall :)   vi gick typ ut direkt.
så såg vi en räv och sen sprang den över en äng och det var ju helt mörkt men så hörde vi nåt som typ skrek asså det var typ en fågel men räven tog den, lät hemskt :S   så vi sprang därifrån.
sen tog vi lite bilder ute och lite hos conne, vi somna väl vid tre :P   sen ringde mamma och väckte mej halv ett och ba: sov du ?! jag ba (med trött röst) aa ?   vi ska på 1 års kalas om tjugo minuter !   hah ! hoppade upp och klädde på mej och sminka mej.
så min frukost fick bli tårta, men det gjorde inget för den va så god ;)   det var förresten liam som hade kalas.
av mej fick han en pyamas, av mamma och pappa en grej som man typ skulle stoppa i små gubbar med olika former i hål :d   han gillade den jätte mycke tror jag.
cornelia sa att jag MÅSTE lägga in bilderna från igår direkt när jag kom hem och jag kom ju precis hem satt får väl göra det för hennes skull, men det gör inget när man lyssnar på musik.
allt går så fort när man gör det har jag kommit på.

gjorde ansiktsmask i fredags

mamma♥

huden kändes as skön efter de där !

påvägen in till topploppet

fanny


jag och conne <33333

visst hade jag snygga strumpor ?! ^^


gooodis

och chiips (y)

liam

jag-liam ?
liam- va ?!
haha !

han ville att jag skulle leka med honom i hans rum ;P

liam gav flera gånger sin napp till albin xd   nu ska jag snart gå och lägga mej, är helt sluuuut !


Kommentarer
Postat av: Cornelia Bergman

inga bilder på mig typ -.<3

2010-10-04 @ 18:58:07
URL: http://corneliabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0