utmattad

sheeeenare, har kännt nu på sista tiden när det har blåst så mycke så bli jag så mycke tröttare ?   kan det va så ? att man blir trött av vinden ? aja jag tror att jag blir det iaf :)   hehe.
idag hade vi 15 års dag för våran skola, de va väl helt okej :/   vi fick glass och tårta.
sen sluta vi halv tre, så gick jag och conne hem till mej och gick ut med albin sen gick vi till skolan vid halv fyra igen för emilia skulle dansa :D   man såg inte så mycke för vi stog lite ör långt bort men dom va duktiga.
halv sju är det träning, jag har lite ont i halsen :S   hoppas jag inte håller på att bli sjuk.
aja skit samma jag får väl be pappa köpa halstabletter, så länge ska jag fortsätta lyssna på musik och ha de lite små mysigt för att man inte är ute i den här blåsten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0