väntar på svar från sanna

hejhej, idag hade vi först gympa på morgonen och jag har typ låst in mina nycklar i klädskåpet igår -.-'   för jag har inget minne av att jag tog hem dom igår.
sen är jag så osmart och har inte gett min extranyckel till nån, som tur va så har jag gett min bokskåpsnyckel till fanny :)   satt jag hade mina kläder där.
eter skolan så kom conne hit och gjorde lite läxor, men som vanligt sitter vi mest och pratar fast vi gjorde engelska läxan iaf och det är ovanligt att vi ens gör en enda :P   a nu följde jag med henne en bit med lillen.
kanske åker till centrum och möter sanna så kanske vi ska käka på donken men hon är på träning satt hon svarar inte på mitt sms, hennes träning slutar sju satt jag ska kolla om det går en buss då så kanske jag åker.
måste bara få svar, jaa... har inte så mycket mer att säga förutom att jag ska försöka blogga en till gång ikväll iaf .
ha en najsig kväll.

fick bli en AS sexig bild på min fina vän ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0