äter

tjenare, herregud va de regna idag ;o   trodde at jag skulle behöva cykla hem i det.
men jag slapp, nu sitter jag iaf och äter en macka :)   idag vet jag inte vad jag ska göra.
jag skulle va med conne men hon hade bestämt med micis också men nu skulle hon typ va med några andra och conne sluta för bara några minuter sen så jag vet inte om hon skulle va med mej eller micaela, får väl ringa henne ;)   då ska vi nog göra läxor.
annars gör jag det själv, fast ja fatta inte ett piss av matteläxan :S   och jag tycker att det är lite orättvist för sanna och dom har inte ens börjat få läxor än.
aja så är det men nu ska jag äta upp min macka, heeeeeeeeeeeej då.

haha kajsa och sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0