dag med syster

hej, idag efter skolan tog jag bussen till centrum och därifrån tåget mot täby :)   hoppa av vid galoppen och mötte sarah på statoil.
sen gick vi vidare till täby c, först gick vi å kolla lite och som vanligt när man har pengar och kan shoppa nämen då finns det inget fint -.-'   sen till slut hittade jag en randig typ tjocktröja på hm.
och så är det typ alltid för mej först går man och kollar jätte mycke och vill bara köpa nåt men hittar inget och sen när man hittar nåt och går vidare då finns det jätte mycke, haha xd   aa jag köpte iaf en mascara en tjocktröja och ett par jeans och det var de jag ville ha så det var perfekt.
vi käka också eller a jag och Nila, på donken fast nila åt välling och jag åt ceasar sallad.
sarah köpte en jätte fin tröja och ett par örhängen, när vi kom tillbaka till åkersberga så gick sarah och sola så vi vänta utanför men nila sov så jag spela på ipoden, å hon sola bara i tjugo minuter så de va lungt.
sen mötte vi mamma på ica och nu kom vi hem för några minuter sen, fast sarah tog bussen för hon hade inte med sen bilstolen och hon tyckte att det var onödigt för mej att ta ett nytt klipp när jag kunde åka med mamma så hon borde komma hm snart.
snart ska jag äta så pussar / Ania
Jag tänkte visa kläderna men kom på att sarah har dom i vagnen men ni kanske kan få se dom på typ fredag eller nåt.


Kommentarer
Postat av: Cornelia Bergman

lägg ut bilder . <3

2010-09-22 @ 21:51:32
URL: http://corneliabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0