hatarubriker.se

ja nu blev det ett sånt där sent inlägg igen men efter skolan åt jag bara och gick ut med albin sen stack jag till conne senkom sanna och hedda också men jag åkte fem vid halv sex eller nåt, för jag skulle låna nåt av henne till skolfotot imorrn, men jag vet inte om jag ska låna nåt av de jag fick med mig :)   vi får se.
jag ska iallafall ha jeans på mej, tror jag :S   får se imorrn.
imorgon ska jag kanske sova med sanna, får se om hon har match eller inte -.-'   hoppas hon inte har de.
nu har natta kommit hit med en av sina hundar vet inte vad hon ska göra här, kanske kan fråga henne om råd för vad jag ska ha på mej.

hehe lekte lite med kameran...

tss...

alla vet ju att sanna är fullt normal ^^

skulle gärna vilja lägga ut resten på sanna men då händer de väl grejer... nej jag skoja men hon sa att jag inte fick så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0