jag skulle verkligen vilja kunna sjunga :S

haha lite mysko överskrift jag vet men jag skulle verkligen kunna sjunga, aja idag fick vi sluta tidigare :d   en timme.
 tar jag halv fyra bussen till centrum och ska typ köpa godis, och möta hedda tror jag :)   antingen sover jag hos conne ikväll om det gick annars sover jag hos hedda, ikväll ska vi iaf till solberga och grilla marchmellows (y)   myspys.
det är typ det som händer, och det hände ju som vanligt inget i skolan.
har blivit skit tråkig på att skriva men vad annars ska man skriva liksom ?!   nu ska jag packa så man bara kan hämta det sen.
ha en myyyyysig fredag så hörs vi.

bilden togs inte idag, men har inga nya satt det får duga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0