med cornelia och hedda

aa som ni ser så är jag ju hos conne med hedda, idag skulle jag egentligen ha kommit hem typ fem för att vi skulle göra dom där påsarna men det tog typ tre timmar så vi åkte hem typ två (y)   så då ringde conne mej så mamma skjutsa mej.
ella och hedda va här också men sen åkte ella hem, vi skulle ha gått till solberga och grillat marsmellows (stavning ?) men det blev inte så så nu kollar vi på nån film ist :)   jag skulle ju ha kagt ut bilderna men jag va bara hemma i  fem minuter och hämta sov saker för sen åkte jag tillbaka till conne å käka och nu ska jag sova här.
aja ska fortsätta titta på filmen nu men jag lägger ut bilderna imorrn jag lovar, pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0