ny kamera

hej igen, nu är jag hemma igen :)   conne kom hit en stund och vi gjorde läxor.
sen så kom olle också i typ en halvtimme för han skulle ta bussen, så han orka inte vänta :D   sen tog jag bussen tio i sex.
till centrum asså så gick jag in till centrum och ringde sanna sen började jag gå till on off för jag skulle byta kamera och möta mamma där (y)   så jag fick byta den fast en lite annorlundare.
min förra va: rosa bytte till en lila, 10 megapixen och nu 12, den känns inte lika plastig och var lite tunnare.
den va jätte fin, jag vill bara gå runt å fota allt men den ligger på laddning och vill ju såklart ladda den helt så får börja använda den imorrn så kan ni få lite nya bilder och inte bara se gamla för kul är de ? aja har ätit också så nu tittar vi på fångarna på fortet.
see ya.


Kommentarer
Postat av: mAria

sv; nej vad gulligt! tack så mycket! :)

2010-09-01 @ 20:59:19
URL: http://babymaria.blogg.se/
Postat av: Ania

:)

2010-09-02 @ 21:50:13
URL: http://aniakandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0