shulululu

hej, igår blogga jag aldrig för direkt efter skolan åkte jag till conne sen tog jag bussen hem till sanna :)   men iaf så hade vi ju skolfoto igår.
jag hade bara ljusa jeans och ett blommigt linne, orkade inte bry mej så mycke ;)   aa så sov jag ju hos sanna igår.
först när jag kom dit prata vi mest sen åt vi och sen gick vi ut och då träffa vi olle och gick till willys och köpte godis sen gick vi till vb och hyrde remember me, den va helt okej (y)   så gick vi hem sen och då titta jag och sanna på filmen, åt godis och drack te.
jätte skönt att dricka te för det var ju så j*vla kallt ute så de va mysigt, idag hade jag träning och sanna skulle åka iväg så dom skjutsa mej till akers.
jag trodde att det skulle va jätte jobbigt men de va bara skönt, men nu tjatar mamma på att jag ska duscha så vi kan åka till centrum.
vid tre kommer liam hit också för janine och rikard ska till grönan, så han sover här också.
får man mysa lite med limmano ikväll.
ha en mysig lördag.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Kan du inte lägga ut bilderna och filmen? :)

2010-09-04 @ 18:26:28
URL: http://sextonhundraelva.blogg.se/
Postat av: Ania

jo snart :)

2010-09-05 @ 13:25:23
URL: http://aniakandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0