snabb bloggning

hejhej nu bli det bara snabbt för jag har gjort läxor och tänkte bara skriva lite snabbt men nu har jag iaf gjort läxor, fattar nada av NO:n har försökt i en timme nu men nu ger jag upp för när jag har pluggat ett tag så kan jag inte konsentrera mej riktigt satt jag gav upp -.-'   men jag har ju måndag på mej också innan provet och då kanske cornelia kan hjälpa mej lite.
snart kommer pappa hem med johnny och nila också, sen är det träning halv sju till åtta :)   conne har kommenterat att jag skulle lägga in bilder från igår så då gör jag väl det.


hah ! hon blev rädd för blixten ;)

dom här bilderna var ju inte från igår men var bara tvungen att lägga upp dom ändå :P

på donken :d



sen när vi kom hem så låg nila å garva åt mej, spela in det också ;P   jag bara ÄLSKAR bebisgarv.
så himla gulligt !
nu ska jag äta ett äpple (y)  
Pussar//AAAnia :d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0