söndaaaaaaag

hej, nu har vi precis varit och lämnat liam :)   tänkte blogga mer igår när liam hade somnat men jag gick och la mej före honom.
han somnade i mammas famn och då la hon honom i soffan och sen fick han sova i deras säng, så de va skönt men när jag vakna imorse när jag hörde liam så trodde jag att mamma hade lagt honom i hans säng och sen hade han vaknat men inte jag och att hon gade gått och hämtat honom då :/   så jag fick lite panik men sen förstog jag att han hade sovit i deras säng.
snart ska jag äta lunch sen gå hem till conne, dom skulle tydligen ladda ner the last song så vi skulle väl se den antar jag ;)   nu tänkte jag lägga in bilder men det är typ bara på liam så ni vet och lite från träningen igår.

juste har bilder på sanna också, eller typ två.

i söra.

kajsa ;o

emelie ville att jag skulle lägga upp en video från igår men jag är inte medlem på youtube så om ni är nyfikna så får ni kolla på facebook ;P


haha han fick lite elektriskt hår efter att ha rullat på studsmattan ^^

sötnos ! aja nu åker jag väl till conne snart :D
tjingeling...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0