söndag

hejsan, nu har vi kommit hem :)   har varit å käkat på roma.
jag, mamma, sarah, nila, janine, liam och rikard :d   idag har vi inte gjort så mycke.
janine och liam sov här igår, det var mysigt ;)   juste vi var ute och gick och gick förbi det nya dagiset och liam och sarah gunga.
haha sarah tyckte att det var skit kul, mm sen åkte vi vid fem eller nåt.
fast jag och janine fick åka buss för vi fick inte plats i bilden, schysst liksom det var ju sviiin kallt ute.
snart ska vi väl titta på nån film vi hyrde, och äta glass.
jag har kommit på att jag verkligen älskar glass, jag skulle kunna äta det istället för godis på helgerna.
tss...   nej nu blir det bara tråkigt så vi ses imorrn.
LOVE/ Ania


Kommentarer
Postat av: Destiny <3

Har frågestund fråga några frågor :) <3



http://danamisaghi.blogg.se/2010/september/fragestund.html#comment

2010-09-26 @ 21:51:38
URL: http://danamisaghi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0