tack för den nya headern emilia och felicia :)

hejsaaan, idag åkte jag till höstmarknaden i centrum :)   sanna hängde med också.
vi gick en stund själva sen kom mamma och janine, och jag fick med mej en skinnjacka :d   tack mamma.
efter det åkte jag och sanna hem till mej sen cykla vi till conne, vi har väl bara kollat på film och snackat typ ;)   aa jag kom hem halv nio så det blev sen middag.
lax och ris, himla gott.
nu får ni bilderna från helgen som jag lova.


oj lite suddig


middagen

thindra...

emilia och lite conne haha

ella

syskonen långtunga or what ?! hah !

hedda igår

snygg lugg ;P


saknar när vi var som allra tajtas tjejer...


nu ska jag och mamma titta på nån film på fyran, pussÅkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0