trött som tusan

hej, jag kunde tyvärr inte blogga igår för direkt efter skolan så åkte jag, nanny, micaela och fanny hem till mej :)   gick ut med albin sen plocka jag ihop massa kläder och drog vidare till micis.
då fixa vi oss direkt för vi skulle åka in lite tidigare för vi skulle käka å sådär, martin hoppa på bussen också ;)   vi gick till golden west och åt.
kände mejväldigt nyttig när alla tog pizza och jag åt en kycklingsallad, den va riktigt god (y)   aa sen drog vi  vidare till berga då och i kön träffa jag ella och lisa sen ställde sej sanna, thea, randi och jossan sej i kön brevid oss när vi var precis vid ingången.
när vi hade kommit in så ställde jag mej och väntade på conne men hon behövde iaf inte stå själv för hedda va snäll och ställde sej med henne, aa sen höll vi till på dansgolvet ungefär hela tiden och det var skit kul.
jag tror aldrig att jag har dansat på berga, och då är det ju rätt onödigt att ens gå dit men nu dansa vi hela tiden.
sen iaf så vid halv elva så gick jag och micis till bussen och där mötte vi alex och olle, vi tog bussen tjugo i elva.
så somna typ micaela på bussen och jag var väldigt nära på att också göra det, när vi kom hem till henne så kom conne över också så skulle vi titta på nån film men conne va så trött så hon hann väl titta i fem minuter och vi hann väl titta i tio för sen höll alla på att typ somna.
så vi gick och la oss fast vi låg och prata en stund också, klockan hann väl bli två eller nåt sen vakna jag vid sju och när jag skulle somna om så vakna olle och alex och då va dom skit jobbiga och kasta slajm på mej så det var ju inte direkt lätt att somna så jaa jag sov väl fem timmar inatt så det blir inte sent ikväll.
det var min dag/kväll/morgon men sen åkte jag iaf på träning halv tolv och det gick as bra, vi gjorde bara massa nytt som vi inte har gjort förut och det gick bra också så alla andra får akta sej på tävlingarna i år igen...
hah ! det blev tyvärr inte så mycket bilder men några när vi fixa oss och när vi åt.
nu ska jag tydligen vara med conne och sanna men sanna sa att conne inte svarar så vi får väl se men hon ska hit iaf.


haha nanny !

micis

hahaha alltid fanny !!

martin på golden

hehe...


mötte philip och andra i centrum också

men nu ska jag gå och duscha :d


Kommentarer
Postat av: Friidrottanhuss!

ANIA FAN DEJ! SER HELT CP UT OCH MINA ÖGON!!! ASSO SHIT! :s <33

2010-09-19 @ 19:54:30
URL: http://friidrottanhuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0